Postępowanie zgodne z zasadami etycznymi, przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, wzajemne poszanowanie i akceptacja otwartości w wyrażaniu opinii i poglądów.
-
G-P2
-
2-23
-
2-24
-
2-25
W Grupie ENEA funkcjonuje Kodeks Etyki Grupy ENEA,, definiujący wartości, którymi powinni się kierować Pracownicy, wyłonione przez nich w badaniu ankietowym, a także wskazujący wzorce postępowania dla wszystkich Pracowników oraz określający standardy dla relacji z Klientami, partnerami biznesowymi, akcjonariuszami, społecznościami lokalnymi i współpracownikami.
Wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy:
Dotrzymywanie deklaracji w zakresie jakości, terminowości i niezawodności usług, realizacja obowiązków pracowniczych i dotrzymywanie zobowiązań wynikających z umów społecznych.
Dzielenie się wiedzą i ciągłe podnoszenie kwalifikacji, umożliwienie Pracownikom zdobywania nowych doświadczeń.
Podejmowanie działań profilaktycznych i naprawczych w celu zapewnienia bezpiecznego środowiska pracy i ochrony środowiska naturalnego oraz ochrony danych wrażliwych, danych osobowych i informacji chronionych.