Stale modernizujemy zaplecze techniczne naszej infolinii i eBOK. W 2022 r. w IVR (serwisie samoobsługowym) infolinii 611 111 111 dodaliśmy opcje umożliwiające Klientom samodzielny dostęp do dodatkowych informacji, np. dotyczących procesu zawarcia lub przepisania umowy z ENEĄ oraz przyłączenia mikroinstalacji do sieci i zmian w umowie w zakresie rozliczeń dla prosumentów. Dodaliśmy również informacje do samodzielnego odsłuchania przez Klienta dotyczące Rządowej Tarczy Solidarnościowej oraz złożenia oświadczenia odbiorcy uprawnionego do zamrożenia cen energii elektrycznej lub zastosowania cen maksymalnych w 2023 r. W eBOK dodaliśmy formularze eWniosków, które również ułatwiają Klientom samodzielne składanie dyspozycji bez konieczności dopytywania konsultantów o szczegóły.
Powyższe rozwiązania ułatwiają obsługę Klientów bez konieczności kontaktu z konsultantem i zapewniają im dostęp do informacji 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Dostosowaliśmy tym samym infolinię do oczekiwań Klientów oraz zmian w otoczeniu biznesowym i prawnym.